ماه‌ستان

بانو مرا اتفاقی خواست: اتفاقی برای من

ماه‌ستان

بانو مرا اتفاقی خواست: اتفاقی برای من

اینجا قبلا معصومیه بود تا همیشه هم خواهد ماند به مدد بانوی آفتاب. ولی خواستم معصومیه ای شود که ماهستان باشد. من باشم و آقای ماه و ماهک هایمان و روزگاری ماه!

********

ماه بانو، نامِ من است وقتی خود را عاشقانه بنامم.

آخرین مطالب

روی پل،کمی بچرخ به سمت راست

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

بعضی‌ها هم هستند دختر بچه‌اند. مثل همه‌ی دخترهای دیگر. صبح از خانه آمده‌اند بیرون به مقصد مدرسه. مثل بقیه کوله‌پشتی انداخته‌اند روی چادرشان و تندتند دارند میدوند. اما وقتی میرسند روی پل، همان پلی که اگر کمی بچرخی به سمت راست میتوانی دخترانه‌ترین گنبد دنیا را ببینی،

می‌چرخند به سمت راست، یک چیزی میگویند زیر لب‌شان، کمی خم میشوند و بعد.... دوباره میدوند! به مقصد مدرسه....

این‌ها حتما از بامعرفت‌ترین دختر بچه‌های عالمند!



گمان کنم که در بعضی خانه‌ها بچه ها نور می‌خورند و نور می‌بینند و نور می‌شنوند که در هیاهوی این دنیا و خواب‌آلودگی سر صبح که برای جبرانش تند‌تند قدم برمیدارند یادشان نمیرود روی پل که رسیدند کمی بچرخند به سمت راست، یک چیزی بگویند زیر لب‌شان، کمی خم شوند و ...... 



۹۴/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه بانو ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی