ماه‌ستان

بانو مرا اتفاقی خواست: اتفاقی برای من

ماه‌ستان

بانو مرا اتفاقی خواست: اتفاقی برای من

اینجا قبلا معصومیه بود تا همیشه هم خواهد ماند به مدد بانوی آفتاب. ولی خواستم معصومیه ای شود که ماهستان باشد. من باشم و آقای ماه و ماهک هایمان و روزگاری ماه!

********

ماه بانو، نامِ من است وقتی خود را عاشقانه بنامم.

آخرین مطالب

به همین بودنت از دور قناعت بکنم

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ
دلم میخواد بشینم یه دل سیر گریه کنم، بعد برم یه دوش بگیرم، لباس خوب بپوشم، حالم خوب بشه و بشینم سر کاری که انجامش تا همین امروز هم کلی عقب افتاده....
اما اون جمله ی اول مانع میشه!
اون گریه ی دلم میخواد!
کم پیش اومده واسم کم بزاری اما قبول کن این یه مورد کم گذاشتن، خیلی سخته! برای من ناتوانِ نیازمندِ قدرنشناسِ ضعیفِ نالوطیِ ....ِ .....ِ .....ِ
.
.
.
.
.
هرچقدر صفت بد داری بنویس و زیرش یک کسره بگذار و نسبتش بده به من!
منِ ناتوانِ نیازمندِ .......


۹۴/۰۹/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه بانو ***

نظرات  (۲)

۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ مـــیـــمـــ ☺☺
اعتراف به گناه و خصائص بد فقط برای خداست 

+همه ی صفاتی که میگی رو روی سجاده به خدا ودرگوشی بگو:))
بعضی وقت ها گریه بهترین دوای دردهاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی